Oral-B iO Series 2

Twoje zadowolenie jest dla nas ważne.

Oral-B stara się zapewnić Ci wyjątkowe doświadczenia związane z użytkowaniem naszych produktów

Jeśli Twoja szczoteczka elektryczna Oral-B iO Series 2 nie ładuje się prawidłowo, chcielibyśmy zaoferować Ci wymianę.

Co mam zrobić?

Zastosuj tę procedurę tylko w przypadku problemów ze szczoteczką iO2.

iO2 charakteryzuje się następującymi cechami:

Image - iO™ SERIE 2 - Brush&Charger

Aby otrzymać nową szczoteczkę,

  1. Wypełnij formularz wymiany.

  2. Wyślij swoją szczoteczkę bez końcówki i ładowarki.

Jeśli potrzebujesz pomocy z inną szczoteczką Oral-B, odwiedź:

Masz pytania? Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy przy wypełnianiu formularza, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem 801-25-88-25, dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Spis treści

  • List Item Icon
  • List Item Icon
  • List Item Icon