Oral-B stara się zapewnić Ci wyjątkowe doświadczenia związane z użytkowaniem naszych produktów
Jeśli Twoja szczoteczka elektryczna Oral-B iO Series 2 nie ładuje się prawidłowo, chcielibyśmy zaoferować Ci wymianę.
Co mam zrobić?
Zastosuj tę procedurę tylko w przypadku problemów ze szczoteczką iO2.
iO2 charakteryzuje się następującymi cechami:
Aby otrzymać nową szczoteczkę,
Wypełnij formularz wymiany.
Wyślij swoją szczoteczkę bez końcówki i ładowarki.
Jeśli potrzebujesz pomocy z inną szczoteczką Oral-B, odwiedź:
Masz pytania? Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy przy wypełnianiu formularza, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod numerem 801-25-88-25, dostępnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.