Szczoteczka soniczna – włącznik na szczoteczce nie działa

W szczoteczkach Oral-B Vitality (typ 3709), Oral-B PRO 500 (również typ 3709), Oral-B PRO 1000 (typ 3756, z jednym trybem szczotkowania) oraz we wszystkich szczoteczkach Oral-B wyposażonych w przycisk „tryb” jednorazowe naciśnięcie przycisku start/stop spowoduje uruchomienie szczoteczki, a jego ponowne naciśnięcie spowoduje jej wyłączenie.

W przypadku pozostałych szczoteczek, które nie są wyposażone w przycisk „tryb”, naciskanie przycisku start/stop po włączeniu szczoteczki spowoduje zmianę trybu szczotkowania, a przytrzymanie tego przycisku spowoduje wyłączenie szczoteczki.

Jeżeli na powierzchni szczoteczki w pobliżu przycisku start/stop pozostaną resztki pasty do zębów, może on przestać działać prawidłowo lub trudno go będzie nacisnąć. Dlatego zalecamy dokładne opłukiwanie szczoteczki pod ciepłą wodą przez co najmniej dziesięć sekund, aby usunąć z niej pozostałości pasty do zębów. Ogólnie zalecamy dokładne czyszczenie rączki szczoteczki oraz końcówki wymiennej po każdym myciu zębów – w tym celu należy zdjąć końcówkę szczoteczki, opłukać obie części osobno, wytrzeć je czystym ręcznikiem lub ściereczką, a następnie ponownie założyć końcówkę na rączkę szczoteczki.

Jeśli to nie pomoże, a nadal posiadasz paragon/dokument potwierdzający zakup produktu w ciągu ostatnich dwóch lat), możesz skorzystać z dwuletniej gwarancji na produkty Oral-B i oddać szczoteczkę do naprawy. W tym celu możesz skontaktować się z naszym działem pomocy technicznej online. Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte po wpisaniu Twoich danych oraz informacji o szczoteczce. Dostaniesz opłaconą i zaadresowaną etykietę wysyłkową oraz numer referencyjny, dzięki któremu możesz śledzić status swojej reklamacji.

Jeśli nie masz już paragonu, a posiadasz szczoteczkę krócej niż dwa lata, być może uda nam się ustalić datę jej zakupu! Skontaktuj się z nami, wypełniając formularz na naszej stronie internetowej, dzwoniąc pod numer 801 127 286 lub odpowiadając na to pytanie poniżej (wystarczy kliknąć pole „Dodaj odpowiedź”).

Jeżeli okres dwóch lat od daty zakupu minął, szczoteczka nie jest już objęta gwarancją. Możesz jednak wciąż skontaktować się z naszymi punktami serwisowymi.