Popularne pytania dotyczące gwarancji i serwisu Oral-B

Co obejmuje gwarancja Oral-B? Twoja gwarancja Oral-B rozpoczyna się w dniu zakupu i trwa 2 lata. Jeśli produkt Oral-B jest wadliwy w okresie gwarancyjnym, wadliwy element zostanie wymieniony na nową, oryginalną część zamienną o takiej samej lub lepszej specyfikacji.*

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń kosmetycznych, takich jak zarysowania lub uszkodzenia spowodowane przez:

  • normalne zużycie,
  • wypadek, niewłaściwe użycie, brud lub wodę,
  • manipulacje,
  • niewłaściwe użytkowanie,
  • naprawy wykonane przez firmy nieautoryzowane przez Oral-B/Braun,
  • niewłaściwe dbanie o produkt, w tym niewłaściwe ładowanie,
  • wprowadzenie w produkcie zmian lub wykorzystywanie go do celów komercyjnych.

Uwaga: Gwarancja obejmuje wyłącznie urządzenia elektryczne – akcesoria nie są objęte gwarancją (np. etui podróżne, uchwyt na szczoteczkę, uchwyt na smartfon)

Jeśli potrzebujesz informacji na temat tego, gdzie należy serwisować lub naprawiać swoje produkty elektryczne Oral-B (w ramach gwarancji lub poza gwarancją), skorzystaj z naszych pomocnych łączy poniżej.

Jak się zarejestrować w celu uzyskania rozszerzonej gwarancji Oral-B? Elektryczną szczoteczkę do zębów Oral-B można zarejestrować w celu uzyskania dodatkowej rocznej przedłużonej gwarancji, jeśli zarejestrujesz się w ciągu 2 lat od daty zakupu. Aby ubiegać się o rozszerzoną gwarancję, kliknij tutaj. Musisz wprowadzić dane osobowe i szczegóły swojej szczoteczki, więc upewnij się, że masz je pod ręką podczas rejestracji.

Po zarejestrowaniu się otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji w ramach rozszerzonej gwarancji. Jeśli nie masz adresu e-mail, wydrukuj kopię strony potwierdzenia rejestracji po zakończeniu rejestracji. Prosimy o zachowanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem rejestracji oraz rachunku, ponieważ w mało prawdopodobnym przypadku konieczności skorzystania z przedłużonej gwarancji, zgodnie z naszymi ogólnymi warunkami gwarancji będzie konieczne wysłanie ich kopii.

Uwaga: W razie jakichkolwiek problemów podczas rejestracji prosimy o kontakt z naszym zespołem ds. obsługi klienta, który z przyjemnością udzieli pomocy i wyśle wiadomość e-mail z potwierdzeniem przedłużenia gwarancji Oral-B.

Jak mogę serwisować szczoteczkę elektryczną Oral-B? Jeśli w ciągu 2-letniego okresu gwarancyjnego (3-letniego w przypadku rejestracji i przedłużenia gwarancji) dojdzie do usterki szczoteczki elektrycznej Oral-B, urządzenie można oddać do serwisu u naszego partnera (partnerów). Centrum serwisowe bezpłatnie naprawi lub wymieni elektryczną szczoteczkę do zębów Oral-B, pod warunkiem, że spełnia ona nasze warunki gwarancji.

W przypadku serwisu gwarancyjnego: Odwiedź stronę www.service.oralb.com/pl/pl/, aby znaleźć dane autoryzowanego centrum serwisowego Oral B

Podczas zwrotu szczoteczki należy upewnić się, że jest ona odpowiednio zapakowana, aby wytrzymała normalne warunki transportu. Zalecamy uzyskanie dowodu wysyłki/nadania. Nasza gwarancja pokryje koszty naprawy lub wymiany i wysyłki produktu.

W przypadku serwisu poza gwarancją: Elektryczną szczoteczkę do zębów można nadal wysłać do naszego centrum serwisowego, ponieważ oferuje ona bezpłatną usługę oszacowania kosztów naprawy.

Czy mogę wymienić akumulator w szczoteczce elektrycznej Oral-B? Nie, nie możesz wymienić akumulatora w swojej szczoteczce elektrycznej Oral-B. Akumulator znajduje się w elektronice w uchwycie szczoteczki do zębów, a urządzenie jest uszczelnione, aby zapewnić wodoszczelność. Z tego powodu nie dostarczamy zapasowych akumulatorów do elektrycznych szczoteczek do zębów Oral-B.

Czy ta odpowiedź była pomocna?