Jak połączyć szczoteczkę Oral-B iO, Genius lub SmartSeries z aplikacją Oral-B?

Aplikacja Oral-B zapewnia dostęp do profesjonalnych wskazówek i statystyk dotyczących higieny jamy ustnej, opcji dostosowania szczoteczki do zębów i 2-minutowego timera, a nawet do osiągnięć, które świetnie nadają się do monitorowania procedur higieny jamy ustnej i jak najlepszego wykorzystania szczoteczki Oral-B!

Czego potrzebuję?

  • Elektrycznej szczoteczki do zębów Oral-B z serii Smart, Genius lub iO.
  • Kompatybilnego smartfona. Aplikacja Oral-B może być używana z systemem operacyjnym Android OS od 8.x do 11.x i iOS od 13.x do 14.x. W celu uzyskania najlepszych rezultatów zaleca się korzystanie z systemu Android OS 9 lub nowszego oraz iOS 13.0 lub nowszego. Aplikacja Oral-B nie działa jeszcze na innych platformach.
  • Aplikacji Oral-B. Poniżej znajduje się informacja, gdzie można ją zdobyć. Ważne jest, aby aktualizować aplikację! Większość smartfonów zaktualizuje ją automatycznie po udostępnieniu nowej wersji. Możesz sprawdzić, czy używasz najnowszej wersji: Przejdź do Więcej > wersja obok logo Oral-B.

Aby wyświetlić najnowszą listę typów telefonów dostosowanych do potrzeb aplikacji Oral-B, odwiedź stronę internetową: https://www.oralb.co.uk/en-gb/oral-health/why-oral-b/electric-toothbrushes/app-availability. Możesz również zapoznać się z Warunkami korzystania z aplikacji Oral-B, aby uzyskać te informacje.

Obecnie nie planuje się oferowania aplikacji na dodatkowe telefony komórkowe lub systemy operacyjne.

Gdzie mogę uzyskać aplikację Oral-B? Aplikację Oral-B dla iPhone’ów można pobrać ze sklepu Apple Store, a dla telefonów z systemem Android ze sklepu Google Play.

Jak podłączyć szczoteczkę do zębów Oral-B do aplikacji? 1. Upewnij się, że smartfon ma włączoną funkcję Bluetooth (zapoznaj się z instrukcją obsługi smartfona, aby dowiedzieć się, jak włączyć funkcję Bluetooth). Uwaga: Smartfon musi obsługiwać Bluetooth 4.0 (lub nowszy), aby można było sparować go z urządzeniem. Uwaga: w przypadku Genius X i iO: Bluetooth 4.2 2. Uruchom aplikację Oral-B. Aplikacja przeprowadzi Cię przez całą procedurę parowania Bluetooth. Uwaga: Funkcjonalność aplikacji Oral-B jest ograniczona, jeśli technologia bezprzewodowa Bluetooth jest wyłączona w smartfonie. 3. Bluetooth szczoteczki do zębów zostanie włączony za pomocą przycisku trybu lub, jeśli nie ma takiego, za pomocą przycisku włączania. Należy pamiętać, że transmisja radiowa jest wyłączona, gdy urządzenie jest umieszczone na podłączonej ładowarce. Aby ją aktywować, wyjmij szczoteczkę z ładowarki. 4. Pierwsze połączenie między szczoteczką do zębów z łącznością Bluetooth a aplikacją Oral-B, tzw. parowanie, odbywa się automatycznie. Wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami w aplikacji. Komunikat potwierdzi, że oba urządzenia zostały pomyślnie podłączone. 5. Podczas korzystania ze smartfona ze szczoteczką należy trzymać go w pobliżu (w odległości 5 m). Upewnij się, że smartfon jest bezpiecznie umieszczony w suchym miejscu. 6. Po pierwszym sparowaniu szczoteczka do zębów będzie rozpoznawana przez aplikację Oral-B za każdym razem, gdy będzie używana, a telefon z włączoną aplikacją Oral-B będzie w pobliżu. Pamiętaj, że aby tak się stało, na smartfonie musi być włączona łączność Bluetooth.

Uwaga: Nie musisz „parować” swojej elektrycznej szczoteczki do zębów Oral-B z telefonem, tak jak w przypadku innych urządzeń Bluetooth. Podjęcie takiej próby spowoduje prośbę o podanie 4-cyfrowego kodu PIN, co nie jest konieczne. Zamiast tego wystarczy włączyć funkcję Bluetooth w telefonie i szczoteczce do zębów, otworzyć aplikację i włączyć szczoteczkę.

Możliwe jest, że wcześniej nawiązane połączenie zostanie przerwane lub zamrożone. W takim przypadku wyłącz Bluetooth w telefonie i aktywuj go ponownie. Często powoduje to ponowne nawiązanie połączenia. Jeśli to się nie powiedzie, wyłącz całkowicie telefon i uruchom go ponownie. Przy włączonym Bluetooth w telefonie połączenie powinno zostać przywrócone.